مدیرعامل شرکت گاز استان البرز:
ناگزیر به حضور در عرصه کسب و کار دیجیتال هستیم
به گزارش تدبیر آشنا؛ کامران ایمانی فولادی مدیرعامل این شرکت در حاشیه برگزار دومین پنل تخصصی تدوین نقشه راه کسب و کار دیجیتال که در شرکت گاز استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: این شرکت مانند بسیاری از دستگاههای خدمات شهری در حال بررسی طرحهای کسب و کار دیجیتال برای افزایش کارایی برای جلب رضایت مشتری در چهارچوب انقلاب چهارم صنعتی است.
وی تاکید کرد: با ظهور گوشیهای هوشمند و ورود انسان به انقلاب چهارم صنعتی ادغام فناوریهای نوظهور از جمله هوش مصنوعی و اینترنت اشیا برای بهینهسازی عملیات و اراده خدمات ورود به کسب و کارهای دیجیتال برای شرکتهای مانند گاز البرز گریز ناپذیر است.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز با تاکید بر همهگیری هوش مصنوعی در ابعاد مختلف زندگی شناخت و یادگیری این تکنولوژی را مهم و حیاتی عنوان کرد و ادامه داد: تجربه مشتری هوشمند که کسب و کار دیجیتال و هوش مصنوعی را میشناسد و مضاف بر آن جهان در این مسیر در حال حرکت است این شرکت را ناگزیر کرده تا در این مسیر گام بردارد.
وی بازده عملیاتی را ز دیگر مولفههای عنوان کرد و ادامه داد: خودکارسازی فرایندهای معمول و استفاده از تجربه و حلیل پیش بینی کنندهها میتواند عملیات را ساده کند هزینهها را کاهش دهد و خرابی را به حداقل برساند و در نهایت به نفع شرکت و مشتریان باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز اضافه کرد: مدیریت دادهها و بینش مولفه دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد؛ چرا که پلتفرمهای دیجیتال امکان جمع آوری تجزیه و تحلیل بهتر دادهها را فراهم میکند، بینشهایی را ارائه میدهد که میتواند تصمیم گیری و شکلگیری استراتژی را هدایت کند.
وی بیان کرد: همه شرکتها اهداف پایدار ثابتی دارند در این چند ساله اخیر هم بر اساس اسناد بالادستی همه پروژههای عمرانی باید پیوست فرهنگی داشته باشند اتخاذ ابزارهای دیجیتال میتواند به شرکت گاز در نظارت بر اثرات زیست محیطی خود و تلاش در جهت اهداف پایدار کمک کند که در بازار امروز اهمیت فزایندهای دارد .
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز نوآوری و سازگاری را از دیگر مؤلفههای ضروری هر سازمان پویا و زنده عنوان کرد که استقبال از انقلاب چهارم صنعتی به شرکتها این امکان را میدهد که رقابتی و نوآوری باقی بمانند.
ایمانی فولادی اذعان کرد: با استفاده از فناوریهایی مانند هوش مصنوعی اینترنت اشیا و کلان داده سازمانها میتوانند با شرایط متغیر بازار و انتظارات مشتریان سازگار شوند.
وی بیان کرد: تمرکز بر هوش مصنوعی میتواند به نگهداری پیش بینی کننده بهبود اقدامات ایمنی و افزایش فرایندهای تصمیم گیری کمک کند و به طور خلاصه تلاقی شیوههای کسب و کار دیجیتال و هوش مصنوعی در شرکت گاز استان البرز نشان دهنده گامی مهم در جهت نوسازی عملیات بهبود رضایت مشتری و همسویی با رونده های جهانی ناشی از انقلاب چهارم صنعتی است.
برچسب ها :شرکت گاز استان البرز ، مدیرعامل شرکت گاز البرز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0