در میان روابط عمومی 150 دستگاه صورت گرفت؛
انتخاب روابط عمومی گاز استان البرز به عنوان روابط عمومی برتر
به گزارش تدبیرآشنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان البرز بهدلیل فعالیتهای مؤثر و چشمگیر خود در سال گذشته، بهویژه در سفر رئیسجمهور به استان البرز و همچنین تلاشهای ویژه برای سبز شدن استان توسط استانداری البرز در همایشی با عنوان استفاده از هوش مصنوعی در روابط عمومی با حضور معاون استاندار به همراه 16 روابط عمومی دیگر بهعنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد.
مضاف بر این کسب این موفقیت بهواسطه فعالیتهای چشمگیر انجام شده بهمنظور برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری بهدست آمده است.
روابط عمومی شرکت گاز استان البرز از جمله روابط عمومی های البرز بود که در راستای جهاد تبیین و تلاشهای جهادی خود، با انجام فعالیتهای متنوع و مؤثر، توانسته است در میان 150 دستگاه اجرایی، به همراه 16 روابط عمومی سایر سازمان ها بهعنوان الگوی برتر در حوزه ارتباطات و اطلاعرسانی معرفی شود.
علی اصغر محسنی رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان البرز این موفقیت را نتیجه همت و تلاشهای مستمر همکاران خود دانسته و بر اهمیت ارتباطات مؤثر با جامعه و شهروندان تأکید کرد و ادامه داد: این دستاورد نشاندهنده تعهد و تلاش مستمر این شرکت در راستای خدمترسانی بهتر به مشترکان و ارتقاء سطح آگاهی عمومی است.
وی ضمن تبریک این موفقیت به تمامی همکاران اضافه کرد: امیدوار است با کمک از تکنولوژی های نوین همانند هوش مصنوعی و فناوری های نوین و ادامه این روند، به ارائه خدمات بهتر و مؤثرتر ادامه دهد.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان البرز در باره کسب این موفقیت و استمرار آن بیان کرد: بهرهبرداری از موفقیتهای حاصلشده در روابط عمومی شرکت گاز استان البرز نیازمند برنامهریزی و رویکردهای استراتژیک، استفاده از این موفقیتها برای تقویت هویت برند و اعتبار شرکت میان مشترکان و جامعه و انتشار بیانیهها و مقالات در رسانهها برای معرفی این دستاوردهاست که شرکت گاز استان البرز توانسته با تولید محتوای خبری در سطح ملی و انتشار خبر در رسانه های محلی در این راستا گام های موثری بردارد.
وی تاکید کرد: برقراری ارتباط نزدیکتر با رسانهها و خبرنگاران برای پوشش بیشتر فعالیتها و دستاوردهای شرکت و ایجاد و گسترش کانالهای ارتباطی جدید، مانند وبسایت و شبکههای اجتماعی، برای به اشتراکگذاری این موفقیتها را از دیگر راهکارهای اتخاذ شده عنوان نمود.
رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان البرز ادامه داد: برگزاری دورههای آموزشی برای کارکنان در زمینههای ارتباطات و خدماترسانی به مشتریان بهمنظور بهبود کیفیت خدمات و تشویق کارکنان برای مشارکت در برنامهها و فعالیتهای اجتماعی و فرهنگی ، برگزاری کارگاهها و رویدادهای اجتماعی برای افزایش تعامل با جامعه و استفاده از تجربیات بهدستآمده برای طراحی و اجرای برنامههای جدید و ابتکاری و تهیه گزارشهای سالانه از فعالیتها و موفقیتها بهمنظور ارزیابی پیشرفت و برنامهریزیهای آینده از جمله راهکارهایی است که میتوان از موفقیتهای بهدستآمده بهرهبرداری مؤثری کرد و به بهبود خدمات و ارتباطات شرکت گاز استان البرز ادامه داد.
لازم به ذکر است در این همایش ولی پوری معاون استاندار با اشاره به نقش مهم روابط عمومی به عنوان پل میان مردم و دولت اظهار داشت: اطلاع رسانی به موقع و شفاف موجب افزایش اعتماد و بالا رفتن سرمایه اجتماعی می گردد و همه مدیران و کارشناسان روابط عمومی نقش مهمی در این زمینه دارند. وی افزود: جهاد تبیین به فرموده رهبر معظم انقلاب یک فریضه بوده و وظیفه همه ماست که در مقابل جریان تحریف و جبهه باطل بایستیم و در میان استفاده فناوری ها و دانش روز از جمله هوش مصنوعی بسیار مهم و راهگشاست. معاون سیاسی استاندار البرز تصریح کرد: برگزاری دوره های موثر و هدفمند برای فراگیری دانش روز در رسانه و ارتباطات برای روابط عمومی ها و حتی مدیران دستگاه های اجرایی بسیار ضرورت دارد و از خانه مطبوعات و بسیج رسانه استان انتظار می رود که دوره های تخصصی در این حوزه برگزار نماید.
انتهای پیام/
برچسب ها :روابط عمومی برتر ، مدیرعامل شرکت گاز البرز
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0