مدیر عامل شرکت آبرو فاضلاب استان زنجان خبر داد:
پاسخگویی به بیش از 275 هزار تماس مشترکین زنجانی

به گزارش تدبیر آشنا از زنجان، علی محمد نادرخانی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد تماس بیش از 100 هزار فقره توسط کارشناسان شرکت آب و فاضلاب پاسخگویی و پیگیری شده است.
وی افزود: اعلام شکستگی، امور مشترکین و پرداخت قبوض و درخواست های صوتی به ترتیب بیشترین دلایل تماس مشترکین با مرکز مپرای شرکت آبفا استان زنجان بودهخ است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان بیان کرد: شرکت در نظرسنجی شرکت آبفا، تماس با شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و تماس های غیر مرتبط نیز به ترتیب دیگر دلایل تماس مشترکین با این مرکز بوده است.
به گفته نادرخانی: از میزان 5 هزار و 271 نفر شرکت کننده در نظرسنجی شرکت آبفا استان زنجان، 96 درصد از عملکرد این شرکت اعلام رضایت داشته اند و توجه بیشتر به خدمات کیفیت آب، زمان رفع حوادث و تکریم ارباب رجوع نیز از جمله درخواست های شرکت کنندگان در این نظرسنجی بوده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: مشترکین شرکت آب و فاضلاب علاوه بر شماره تلفن 122 از راه های دیگری از جمله سایت اینترنتی، پیامک و اپلیکیشن آبفا می توانند خدمات مورد نیاز خود را در اسرع وقت و در کمترین زمان دریافت کنند.