عضو شورای اسلامی شهر کرج:
تبلیغ، فراخوان و رونمایی از جشنواره ملی لالههای کرج باید مختص معرفی مدیریت شهری و پیشینه باغ شهری این کلان شهر باشد
به گزارش تدبیرآشنا، جواد چپردار در بازدید از آمادهسازی افتتاح جشنواره باغ لالهها با تأکید بر اینکه تبلیغ، فراخوان و رونمایی از جشنواره ملی باغ لالهها باید به معرفی مدیریت شهری، عملکرد شهرداری و پیشینه باغ شهری کلان شهر کرج اختصاص داشته باشد، گفت: این جشنواره که با هوشمندی و تدبیر ادوار شورای اسلامی، مدیریت شهری و در سایه اهتمام شبانه روزی پرسنل خدوم شهرداری کلان شهر کرج در طی سالیان متمادی به یک برند ملی مبدل گردیده است، نباید طوری در رسانههای ملی تبلیغ شود که در آن شهرداری، شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری در عوض متن در حاشیه تلقی، جانمایی یا تبلیغ شود.
وی در این بازدید بیان داشت: برپایی این جشنواره که همواره از اولویتهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بوده است نمایانگر عملکرد مدیریت شهری در بها دادن به پاکیزگی محیط زیست، پیشینه باغ شهری، طبیعت بیبدیل، گردشگری، اوقات فراغت، شادمانی، تفرج خانوادگی و یک کلام سبک زندگی ایرانی اسلامی و معرفی ایران کوچک بوده است.
چپردار در ادامه افزود: بهرهمندی و بازدید از توسعه گردشگری در حوزه حیات وحش و منابع طبیعی در پارک محیطبان این کلان شهر به انضمام جشنواره باغ لالهها در نوروز ۱۴۰۲ و در تقارن با ایام ماه مبارک رمضان میتواند خاطرات خوش با معنویت و لحظات ماندگاری را برای مردم عزیز از اقصی نقاط کشور به ویژه ساکنین استان البرز به ارمغان آورد.
برچسب ها :اعضای شورای شهر کرج ، باغ لاله ها ، پارک چمران کرج ، جشنواره لاله ها ، شهرداری کرج ، شورای شهر کرج ، عضوشورای شهر کرج ، گردشگری کرج ، لاله های کرج
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0