رئیس شورای شهر زنجان در جمع خبرنگاران:
تا چند سال اخیر به کاری گیری نیرو در شهرداری زنجان از مسیر بکار گیری افراد در فضای سبز شهرداری بود/ شهرداری زنجان فاقد متخصص شهری است

به گزارش خبرنگار تدبیر آشنا از زنجان، منصور مراد لو، امروز در جمع خبرنگاران به مشکلات و چالشهای مختلف شهر زنجان اشاره کرد و گفت: عملگرایی و مسئولیت پذیری مسئولان در پیشبرد کارها اهمیت بسزایی دارد.
رئیس شورای شهر زنجان، با انتقاد از وضعیت نامناسب و ناپایدار برخی زیرساختها و خدمات شهری از جمله وضعیت خیابانها، نظافت، روشنایی و بهداشت و مبلمان شهری، تاکید کرد: خواستار همکاری و تلاش جدیتر مسئولان در حل این مسائل شد.
مراد لو، با اشاره به وضعیت نا مطلوب منطقه گردشگری گاوازنگ در شمال زنجان، اماکن عمومی و وضعیت نا مناسب سرویس های بهداشتی، تصریح کرد: پارک های زنجان وضعیت مناسبی ندارند و نظارت و رسیدگی به وضعیت این اماکن ضروری است.
عضو شورای شهر رنجان همچنین به موضوع توسعه گردشگری و بهرهبرداری از ظرفیتهای طبیعی و تاریخی شهر اشاره کرد و گفت: نظافت، امکانات و زیرساختهای مناسب برای جذب گردشگر ضروری است که باید مجوزهای لازم برای توسعه این بخش داده شود.
وی،تاکید کرد: ضروری است در اسرع وقت مطالبات به حق مردم و شهروندان، تعیین تکلیف و به مطالبات مردم پاسخ مناسب داده شود.
رئیس شورای شهر زنجان به مشکلات مربوط به زمینخواری، تعاونیها و تعیین محدودههای شهری نیز اشاره و بر لزوم حل این مسائل و شفافسازی در فرآیندهای مربوط تأکید کرد.
مرادلو، افزود: کمبود امکانات اولیه مانند ایستگاههای اتوبوس و خدمات عمومی در شهر وجود دارد و باید رفع آنها بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
عضو شورای شهر زنجان، به وضعیت رفاهی کارگران شهرداری اشاره کرد و گفت: در گذشته، کارگران از نظر رفاهی رضایت نداشتند، اما در چند سال اخیر، رفاهیات آنها و دستمزد آنها نیز به مراتب مطلوب شده و آنها بالاترین دریافتی را در حال حاضر دارند.
وی، اضافه کرد: بزودی در حوزه های حل ترافیک شهری اقدامات اساسی را در جنوب شهر شاهد خواهیم بود.