شهردار زنجان در جمع خبرنگاران:
آبیاری فضای سبز زنجان از سال آینده کاملا مکانیزه می شود

به گزارش خبرنگار تدبیر آشنا اززنجان، منصور سلطان محمدی، بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری تور خبری در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه ۹۵درصد پروژه ها شرایط عملیاتی شدن در زنان را دارند، اظهار داشت: روز شمار پروزه ها بستگی به موضوعات مختلف تامین منابع، وضعیت اقتصادی و شرایط کشور دارد.
شهردار زنجان، با بیان اینکه در صدد دقت نظر در راستای حفظ بیت المال و اموال شهروندان هستیم، ادامه داد: برون سپاری روابط عمومی شهرداری زنجان طبق قوانین برابر هماهنگی ها با رعایت فرآیند اداری انجام شده است.
وی، با اشاره به اهمیت حوزه اطلاع رسانی در مدیریت شهری، تصریح کرد: پروژه های احداث پارکینگ با مشارکت بخش خصوصی در شهر احداث می شود.
شهردار زنجان، با بیان اینکه بخشی از ظرفیت ها و فضاهای پارکینگ ها مراکز تجاری هستند، افزود: زنجان بعنوان شهر الگو در راستای آبیاری مکانیزه انتخاب شده است که سعی می شود از سال آینده فضای سبز زنجان به صورت کامل آبیاری مکانیزه انجام شود.
سلطان محمدی، با اشاره به احداث پروژه های عمران شهری، ادامه داد: درصدد تعیین تکلیف پروژه های مشارکتی نیمه کاره در سطح شهر هستیم.
شهردار زنجان، با بیان اینکه مغازه های پارکینگ توفیق تا شهریور ماه واگذار می شود، افزود: در صدد رفع مشکلات با تعریف جدید برای پروژه های جدید در زنجان هستیم.
وی، به اجرای عملیات فضای سبز و پارک پروژه نگین اشاره کرد و گفت: این پروژه از ماه آتی اجرایی می شود.