خسارت دو میلیارد تومانی به آمبولانس‌های استان در جریان حوادث اخیر/در سال‌ آینده آخرین پایگاه کانکس اورژانسی به ساختمان تبدیل می‌شود

خسارت دو میلیارد تومانی به آمبولانس‌های استان در جریان حوادث اخیر/در سال‌ آینده آخرین پایگاه کانکس اورژانسی به ساختمان تبدیل می‌شود

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث استان زنجان، از وارد شدن حدود دو میلیارد تومان خسارت به آمبولانس‌های استان در جریان حوادث اخیر خبر داد و گفت: تعدادی از خودروهای امدادی دچار آسیب فیزیکی شدند، اما با مدیریت میدانی و برنامه‌ریزی انجام‌شده، روند انتقال بیماران بدون اختلال جدی ادامه یافت.؛