پیام تبریک اعضای مدیریت شهری مشکیندشت به مناسبت ۲۲ تیر، روز حراست
اعضای مدیریت شهری مشکیندشت در آستانه ۲۲ تیر و روز حراست، طی پیامی ضمن تبریک این مناسبت به تمامی تلاشگران عرصه حراست، بهویژه همکاران در شهرداری مشکیندشت از زحمات آنان در صیانت از امنیت و سلامت این مجموعه، قدردانی کردند.؛