نیروگاه های برق آبی به دلیل کمبود آب از مدار خارج شدند/بزودی برنامه تجمیع و راه اندازی پنل های خورشیدی در دانشگاه زنجان اجرایی می شود
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان زنجان، با بیان اینکه در جنگ ۱۲روزه سه تا از مدارهای خمسه و نیرویی برق استان از مدار خارج شده بود، گفت: نیروگاه های برق آبی به دلیل کمبود آب از مدار خارج شدند.؛