کد خبر : 1673
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶

در جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی؛

سیدمهدی اولیایی

راهپیمایی ٢٢ بهمن در کرج و سایر شهرهای استان البرز با حضور پرشور مردم برگزار شد

راهپیمایی ٢٢ بهمن در کرج و سایر شهرهای استان البرز با حضور پرشور مردم برگزار شد
مردم کلانشهر کرج همزمان با سایر شهرهای استان البرز، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و خاطره 22 بهمن سال 57 را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار تدبیر آشنا، شهروندان شهرستان های کرج، فردیس، نظرآباد، چهارباغ، طالقان، ساوجبلاغ و اشتهارد امروز با حضور در راهپیمایی روز 22 بهمن و همراه با مسئولان استان، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند.

راهپیمایی امسال نیز همچون سالهای گذشته در شهر کرج نیز برگزار شد. زنان و مردان، پیر و جوان با حضور در راهپیمایی 22 بهمن، جشن چهل و پنج سالگی انقلاب را گرامی داشتند.

شرکت کنندگان در این مراسم با خود پلاکاردهای ضد استکباری حمل می کردند و شعار اغلب حاضرین “مرگ بر آمریکا” و “مرگ بر اسرائیل” بود.

جوانان و کودکان نیز همراه خانواده های خود در این اجتماع بزرگ حاضر شدند. ورزشکاران بسیاری نیز با لباس و پوشش ورزشی در این مراسم حضور داشتند.

همچنین خانواده شهدا با تصاویری از شهدای خود شرکت کردند. جانبازانی که توانایی حرکت نداشتند بر روی ویلچر در جشن چهل و پنجمین سالگرد انقلاب اسلامی حضور داشتند.

در مسیر راهپیمایی در شهر کرج که به سمت میدان جمهوری امتداد داشت، غرفه های بسیاری برپا بود که هنرمندان و فرهنگیان در رشته های مختلف برنامه های متنوع اجرا و ارائه کردند.

در مراسم راهپیمایی ٢٢ بهمن در شهر کرج، وزیر کشور همراه با نماینده ولی فقیه در استان البرز، استاندار البرز و معاونان استانداری، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی استان، فرماندار شهرستان کرج، نمایندگان مردم در مجلس و شورای شهر کرج و جمعی از مدیران استانی، حضور داشت و سخنران این مراسم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.