همزمان با سفر یکروزه رئیس جمهور به زنجان انجام شد؛
قدردانی از هماهنگیهای مؤثر در جریان سفر یکروزه رئیسجمهور به زنجان

به گزارش تدبیر آشنا به نقل از روابط عمومی خانه کاگر استان زنجان،دبیر اجرایی خانه کارگر و اعضای هیئت اجرایی خانه کارگر استان زنجان همزمان با سفر یکروزه دکتر مسعود پزشکیان به زنجان بیانیه داد.
اصغر نجاری دبیر اجرایی خانه کارگر استان با صدور پیامی، از تلاشها و هماهنگیهای صورتگرفته در جریان سفر دکتر مسعود پزشکیان، رئیسجمهور محترم، به استان زنجان قدردانی کرد.
در این پیام آمده است:
«سفر غیرمنتظره و مفید ریاست محترم جمهوری به استان زنجان با تصویب بیش از ۵۳ هزار میلیارد تومان اعتبار همراه شد که در صورت پیگیری دقیق، میتواند گام مهمی در جهت توسعه زیرساختها و تحقق مطالبات مردم استان باشد.»
نجاری، با اشاره به زمان محدود برای آمادهسازی این سفر، از مجموعه عوامل اجرایی و مدیریتی استان بهویژه دکتر سید محسن صادقی، استاندار زنجان، بهدلیل مدیریت دقیق و نقش محوری در اجرای مؤثر این سفر قدردانی کرد.
وی همچنین از دکتر علی صادقی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری، بهعنوان مدیری پرتلاش و پیگیر، و نیز از حاج محمود عباسی، مدیرکل سیاسی استانداری، بهدلیل برگزاری منسجم جلسات و هماهنگیهای لازم تقدیر کرد.
در بخش دیگری از این پیام، از دکتر داود بیات، دبیر ستاد سفر، نیز بهواسطه حضور جدی در فرآیند طراحی و اجرای برنامهها، بهرغم تغییر زمان سفر بهدلیل حمله رژیم صهیونیستی به ایران، قدردانی شد.
همچنین از دکتر مرادخانی، معاون اقتصادی استانداری، بهدلیل تدوین محورها و مطالبات اقتصادی، و جعفر محمدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهسبب پوشش خبری و مستندسازی برنامهها تشکر بهعمل آمد.
مهندس بیاتمتش، معاون عمرانی استانداری، نیز بهدلیل هماهنگی فنی و پیگیری زیرساختها، و مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی بهواسطه نقشآفرینی در جذب اعتبارات، مورد تقدیر قرار گرفتند.
نجاری در بخش پایانی پیام خود با تأکید بر اهمیت اطلاعرسانی شفاف، از اصحاب رسانه نیز بهطور ویژه قدردانی کرد و افزود: «رسانهها با وجود برخی بیمهریها، همواره مسئولانه در کنار مردم و مسئولان بودهاند و نقش مهمی در بازتاب مطالبات و دستاوردهای سفر ایفا کردند.»
وی، ابراز امیدواری کرد؛ با تداوم این سطح از هماهنگی و پیگیری، زمینه اجرای دقیق مصوبات و پیشرفت همهجانبه استان فراهم شود.