جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
صهیونیستها در جنگ ۱۲ روزه دچار اشتباه محاسباتی شدند

به گزارش تدبیر آشنا از زنجان، سردار علی فدوی، ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان ،با بیان اینکه دشمنان هرگز از حمله و خباثت علیه انقلاب و کشورمان دست نکشیدهاند اظهار داشت: این دشمنیها حتی در روزهای اولیه پس از پیروزی انقلاب اسلامی، مانند حمله به مهاباد در سحرگاه بیست و چهارم بهمن ۱۳۵۷، آغاز شد.
سردار فدوی تصریح کرد: ملت ایران با عمل به تکالیف دینی و انقلابی، بر اساس آموزههای قرآن، پیامبر اسلام و ائمه اطهار(ع)، توانسته است در مقابل قدرتمندترین دشمنان ایستادگی کند و هر روز مقتدرتر شود.
سردار فدوی، بابیان اینکه بر این باوریم که خداوند نتیجه تلاشهای انسانها را رقم میزند و تنها وظیفه ما عمل به تکالیف محول شده است، خاطرنشان کرد: این تکالیف در توانمندی انسانها قرار دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: طی ۴۷ سال گذشته، بر اساس این اصل، نهضت اسلامی به میزان قابل قبولی انجام شده است و این موفقیتها در سایه عمل به وظایف دینی و انقلابی حاصل شده است.
وی با بیان اینکه در مقابل استکبار جهانی، ایران توانسته است در عرصههای مختلف، از جمله در دفاع مقدس و عملیاتهای نظامی، پیروزیهای چشمگیری کسب کند، گفت: نمونههایی مانند عبور موشکها از آسمان عراق و هدف قرار دادن نقاط حساس رژیم صهیونیستی در جنگ ۱۲ روزه نماد این پیروزیهاست.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اهمیت ادامه مسیر انقلاب و دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: آمریکا و متحدانش شیطان بزرگ هستند و در همه حال باید مراقب توطئههای دشمنان بود.
سردار فدوی با بیان اینکه دشمنان در حال محاسبه اشتباه هستند یادآور شد: در صورت ادامه این روند، در آینده نزدیک متوجه اشتباهات خود خواهند شد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با یادآوری جنگ ۱۲ روزه گفت: در روزهای اول جنگ، تماسهایی بین سران کشورهای منطقه و دشمنان اسرائیلی برقرار شد و پس از چند روز، اوضاع تغییر کرد و وضعیت به نفع ما شد که این موفقیتها لطف و عنایت خداوند است.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بر اهمیت خدمت به مردم و ادامه راه پاسداری و دفاع از انقلاب تأکید کرد و گفت: پاسداران، در قالب خادمین مردم و کشور، وظیفه دارند که در مسیر اسلام و انقلاب حرکت کنند و این روند بدون استثنا در سراسر جهان ادامه دارد.
وی از حضور و فعالیتهای پیشکسوتان سپاه و نقش موثر آنها در حفظ و تقویت انقلاب قدردانی کرد و گفت: حفظ روحیه جوانگرایی و بهرهگیری از توانمندیهای نسل جدید در این حوزه باید مورد تاکید باشد.
در پایان این مراسم سرهنگ محسن سهندی به عنوان فرمانده جدید سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان معرفی و از خدمات ۱۴ ساله سردار جهانبخش کرمی فرمانده قبلی این سپاه قدردانی شد. همچنین سرهنگ محمد انگوتی به عنوان فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی (عج) زنجان معرفی و از خدمات سردار محمدرضا عباسی فرمانده پیشین این تیپ قدردانی شد.