کد خبر : 6066
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 سپتامبر 2025 - 10:03

همزمان با هفته دولت انجام شد

تبریک انتصاب فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان توسط دبیر اجرایی خانه کارگر استان و اعضای هیأت اجرایی

تبریک انتصاب فرمانده سپاه انصار المهدی زنجان توسط دبیر اجرایی خانه کارگر استان و اعضای هیأت اجرایی
دبیر اجرایی خانه کارگر استان به همراه اعضای هیأت اجرایی با حضور در دفتر فرمانده سپاه انصارالمهدی، ضمن قدردانی از زحمات سردار کرمی در طول مسئولیت، انتصاب سرهنگ سهندی را به‌عنوان فرمانده جدید سپاه زنجان تبریک گفتند.

به گزارش تدبیر آشنا اززنجان، به نقل ازروابط عمومی خانه کارگر استان زنجان اصغر نجاری، دبیر اجرایی خانه کارگر، در دیدار با سرهنگ محسن سهندی، فرمانده سپاه انصاالمهدی (عج) استان زنجان، ضمن قدر دانی از تلاش‌های فرمانده پیشین، انتصاب یک نیروی جوان، خوش‌فکر، متعهد و روشن‌بین را به فرماندهی سپاه زنجان تبریک گفت و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.

دبیر اجرایی خانه کارگر استان زنجان، با اشاره به جنگ ۱۲ روزه تحمیلی و شهادت فرماندهان عالی‌رتبه، ضمن توصیف آن دوران به عنوان شرایطی غمبار، بر انسجام و وحدت ملی تأکید کرد و از فرمانده جدید خواست تا با توجه ویژه به مطالبات مردم، زمینه هم‌افزایی و همکاری را بهتر از گذشته فراهم کند.

نجاری، به مشکلات کارگران اشاره کرد و خواستار حمایت و توجه ویژه از این قشر شد تا در کمیسیون‌های کارگری از حقوق آنان حمایت شده و مانع تضییع حقوق کارگران گردند. وی با اشاره به وضعیت کارگران شرکت تسکو، خواستار ورود جدی و حمایتی از طریق کمیسیون کارگری برای بهبود شرایط این کارکنان شد.

سرهنگ محسن سهندی، نیز با قدردانی از حضور هیأت اجرایی خانه کارگر، اظهار داشت: سپاه متعلق به مردم است و هیچ فاصله‌ای میان این نهاد و مردم وجود ندارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) بر اهمیت همکاری و ارتباط نزدیک با این نهاد مردمی تأکید کرد.

وی، با اشاره به جایگاه بسیج کارگری که در راستای صیانت از نیروی کار فعالیت دارد، خواستار تعامل بیشتر و تقویت این واحد شد.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان،به هماهنگی بین سپاه، دستگاه‌های دولتی و نهادهای مردمی اشاره کرد و گفت این همکاری‌ها در جنگ ۱۲ روزه به خوبی تجلی یافت. وی افزود، برخی کارفرمایان علی‌رغم تعطیلی چند روزه واحدهایشان، همچنان دل در گرو سپاه داشتند و در آن ایام برای هرگونه کمک به سپاه تماس می‌گرفتند و آمادگی خود را اعلام می‌کردند.