وی با تشریح جزئیات این آموزشها افزود: از مجموع ساعات آموزشی برگزارشده، ۲۱ هزار و ۳۸۱ نفرساعت به کارکنان رسمی، ۲ هزار و ۸۷۷ نفرساعت به کارکنان قراردادی و ۱۴ هزار و ۵۰۸ نفرساعت به کارکنان پیمانکاری اختصاص یافته است.
غفاریان توانمندسازی مدیران را از اولویتهای آموزشی شرکت دانست و گفت: در این بازه زمانی، ۵ هزار و ۶۳۰ نفرساعت آموزش ویژه مدیران و رؤسا و ۸ هزار و ۸۵۶ نفرساعت آموزش در حوزه ایمنی، بهداشت، محیط زیست و پدافند غیرعامل برگزار شده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان البرز در ادامه با تأکید بر اهمیت ارتقای سطح آگاهی و توانمندیهای صیانتی و حفاظتی کارکنان اظهار داشت: به میزبانی این شرکت و به مدت پنج روز، دورههای آموزشی صیانتی با رویکرد ۴۰ نفرساعت به ازای هر نفر، ویژه کارکنان قرارداد مستقیم حراست شرکتهای گاز استانهای زنجان و البرز و جمعی از نیروهای شرکت گاز خراسان جنوبی برگزار شد که شرکتکنندگان این دورهها پیشتر نیز دورههای نظامی ۱۵ روزه را با موفقیت سپری کرده بودند.
غفاریان در پایان با تأکید بر نقش آموزش در ارتقای عملکرد سازمانی گفت: گسترش آموزشهای تخصصی، ایمنی و صیانتی، نقشی اساسی در افزایش بهرهوری، ارتقای امنیت و تحقق اهداف شرکت گاز استان البرز دارد و این روند با جدیت در ماههای آینده نیز ادامه خواهد یافت.
