دریافت زیرمیزی از سوی برخی پزشکان خیانت به رسالت سفیدپوشان در جامعه پزشکی است/هدف گذاری ۵۱۰ میلیاردی استفاده از ظرفیت و مشارکت خیرین در حوزه سلامت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان، تاکید کرد: دریافت زیر میزی از سوی برخی پزشکان عمل غیر اخلاقی است، مجموعه وزارت بهداشت و درمان به شدت با این اقدام بر خورد می کند.؛