در نوسازی صنعت برق، ۷۰۰ میلیون دلار صرفهجویی خواهیم کرد مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو،گفت:در نوسازی صنعت برق، ۷۰۰ میلیون دلار صرفهجویی خواهیم کرد.؛